Przełączniki zespolone motocyklowe
Zero DS 0 Dual
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Zero DS 0 Dual
- Zero DS 0 ZF14.4 Dual Sport ABS 2022
- Zero DS 0 ZF14.4 Dual Sport Power Tank ABS 2022
- Zero DS 0 ZF11 Dual Sport 2013
- Zero DS 0 ZF11 Dual Sport 2014
- Zero DS 0 ZF11.4 Dual Sport Power Tank 2014
- Zero DS 0 ZF12.5 Dual Sport 2015
- Zero DS 0 ZF12.5 Dual Sport Power Tank 2015
- Zero DS 0 ZF13.0 Dual Sport 2016
- Zero DS 0 ZF13.0 Dual Sport 2017
- Zero DS 0 ZF13.0 Dual Sport Power Tank 2016
- Zero DS 0 ZF13.0 Dual Sport Power Tank 2017
- Zero DS 0 ZF14.4 Dual Sport ABS 2018
- Zero DS 0 ZF14.4 Dual Sport ABS 2020
- Zero DS 0 ZF14.4 Dual Sport ABS 2021
- Zero DS 0 ZF14.4 Dual Sport Power Tank ABS 2019
- Zero DS 0 ZF14.4 Dual Sport Power Tank ABS 2020
- Zero DS 0 ZF14.4 Dual Sport Power Tank ABS 2021
- Zero DS 0 ZF14.4 Powerful Versatility Power Tank ABS 2019
- Zero DS 0 ZF6.5 Dual Sport 2017
- Zero DS 0 ZF7.2 Dual Sport ABS 2018
- Zero DS 0 ZF7.2 Dual Sport ABS 2020
- Zero DS 0 ZF7.2 Dual Sport ABS 2021
- Zero DS 0 ZF7.2 Dual Sport Power Tank 2020
- Zero DS 0 ZF7.2 Dual Sport Power Tank 2021
- Zero DS 0 ZF7.2 Powerful Versatility ABS 2019
- Zero DS 0 ZF8.5 Dual Sport 2013
- Zero DS 0 ZF8.5 Dual Sport 2014
- Zero DS 0 ZF9.4 Dual Sport 2015
- Zero DS 0 ZF9.8 Dual Sport 2016
other_motorcycle_models
- Zero DS 0
- Zero DSR 0 Dual Sport Power Tank
- Zero DSR 0 Dual Sport
- Zero DSR 0 Black Forest Power Tank
- Zero DSR 0 Black Forest
- Zero DSR 0 Max Adventure Power Tank
- Zero DSR 0 Max Adventure
- Zero X 0
- Zero FXE 0
- Zero MX 0
- Zero XU 0
- Zero SR/S 0
- Zero XU 0 Urban Crosser
- Zero SR/F 0 Naked Street
- Zero SR 0 Max Performance
- Zero S 0
- Zero FXS 0
- Zero FX 0
- Beta Zero 240
- Beta Zero 125
- Beta Zero 260
- Benelli Zen Zero 350 LC