Części układu paliwowego motocykla
AJP PR3 125
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do AJP PR3 125
- AJP PR3 125 Enduro 2011
- AJP PR3 125 Enduro Pro 2011
- AJP PR3 125 SM 2011
- AJP PR3 125 SM Pro 2011
- AJP PR3 125 Enduro 2012
- AJP PR3 125 SM 2012
- AJP PR3 125 SM 2009
- AJP PR3 125 Enduro 2009
- AJP PR3 125 Enduro 2008
- AJP PR3 125 SM 2008
- AJP PR3 125 SM 2010
- AJP PR3 125 SM Pro 2010
- AJP PR3 125 Enduro 2010
- AJP PR3 125 Enduro Pro 2008
- AJP PR3 125 Enduro 2017
- AJP PR3 125 Enduro Pro 2017
- AJP PR3 125 Supermoto 2017
- AJP PR3 125 Supermoto Pro 2017
- AJP PR3 125 Enduro 2018
- AJP PR3 125 Enduro Pro 2018
- AJP PR3 125 Supermoto 2018
- AJP PR3 125 Supermoto Pro 2018
- AJP PR3 125 Supermoto Pro 2013
- AJP PR3 125 Enduro 2013
- AJP PR3 125 Enduro City Sport 2013
- AJP PR3 125 Enduro City Trail 2013
- AJP PR3 125 Enduro Pro 2013
- AJP PR3 125 Enduro Trail 2013
- AJP PR3 125 Enduro Ultrapassar 2013
- AJP PR3 125 Supermoto 2013
- AJP PR3 125 Enduro 2016
- AJP PR3 125 Enduro Pro 2016
- AJP PR3 125 Supermoto 2016
- AJP PR3 125 Supermoto Pro 2016
- AJP PR3 125 Enduro Pro 2009
- AJP PR3 125 Supermoto 2009
- AJP PR3 125 Enduro Pro 2010
- AJP PR3 125 Supermoto 2010
- AJP PR3 125 Supermoto 2011
- AJP PR3 125 Supermoto Pro 2011
- AJP PR3 125 Enduro Pro 2012
- AJP PR3 125 Supermoto 2012
- AJP PR3 125 Supermoto Pro 2012
- AJP PR3 125 Enduro 2014
- AJP PR3 125 Enduro City Sport 2014
- AJP PR3 125 Enduro City Trail 2014
- AJP PR3 125 Enduro Pro 2014
- AJP PR3 125 Enduro Trail 2014
- AJP PR3 125 Enduro Ultrapassar 2014
- AJP PR3 125 Supermoto 2014
- AJP PR3 125 Enduro 2015
- AJP PR3 125 Enduro City Sport 2015
- AJP PR3 125 Enduro City Trail 2015
- AJP PR3 125 Enduro Pro 2015
- AJP PR3 125 Enduro Trail 2015
- AJP PR3 125 Enduro Ultrapassar 2015
- AJP PR3 125 Supermoto 2015
- AJP PR3 125 Enduro 2019
- AJP PR3 125 Enduro Pro 2019
- AJP PR3 125 Supermoto 2019
- AJP PR3 125 Supermoto Pro 2019
- AJP PR3 125 Enduro 2020
- AJP PR3 125 Enduro Pro 2020
- AJP PR3 125 Supermoto 2020
- AJP PR3 125 Supermoto Pro 2020
- AJP PR3 125 Enduro Extreme 2013
- AJP PR3 125 Enduro Extreme 2014
- AJP PR3 125 Enduro Extreme 2015
- AJP PR3 125 Enduro Pro 2021
- AJP PR3 125 Supermoto Pro 2021