Części układu paliwowego motocykla
Barton Sprint 2 50
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
4,69 zł
Podkładka gaźnika
24,00 zł
Króciec gaźnika 4T 139FMB 70cm3
12,90 zł
Króciec gaźnika ssący 130cm3 Moretti pasuje do 139FMB 4T - KSSMR4T130POJEN000RZ1
17,15 zł
Króciec gaźnika ssący silnika BTS 152FMB 110cm3 Moretti - KSSMR4T110POBTS000VN1
Inne modele
- Barton DB 125
- Barton DB 250
- Barton Pentora 125
- Barton Blade 125
- Barton E Energy 50
- Barton DB27 125
- Barton Cafe Racer 125
- Barton Eagle 125
- Barton Huragan 125 4T
- Barton DB10 110
- Barton Scalpel 50
- Barton DB14 110
- Barton Pentora 180
- Barton Travel 125
- Barton Mikilon 180
- Barton Falcon 125
- Barton FR2 50
- Barton Primo 50
- Barton Primo 125
- Barton FR2 125
- Barton CRF 50
- Barton ATV 125-X 125
- Barton ATV 125-9 125
- Barton CRF 70
- Barton E-Max
- Barton Tres
- Barton Fighter 50
- Barton Wezyr 50 4T
- Barton RS 50 2T
- Barton Hyper 125 4T
- Barton Patrol 50 4T
- Barton Galactic 50 2T
- Barton Classic 125 4T
- Barton Blade 125 4T
- Barton B-max 125 4T
- Barton Falcon 50
- Barton Volcano 50
- Barton Rapid 50
- Barton FR 50
- Barton Ranger 50 Classic
- Barton N 125
- Barton FNX 125
- Barton TZ 125
- Barton Tzr 50 4T
- Barton Sprint 50 4T
- Barton Ranger 50 4T
- Barton Flex 50 4T
- Barton Voyager 50 2T