Części układu paliwowego motocykla
Beta Rev3 50
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Beta Rev3 50
- Beta Rev3 50 2006
- Beta Rev3 50 2007
- Beta Rev3 50 2008
- Beta Rev3 50 2T 2002
- Beta Rev3 50 2T
- Beta Rev3 50 2T 2004
other_motorcycle_models
- Beta Rev3 260
- Beta Rev3 270
- Beta Rev3 200
- Beta Rev3 125
- Beta Rev3 250
- Beta Rev3 80
- Beta Supermotard 50
- Beta MiniCross 0
- Beta Minitrial 0
- Beta Minimoto 125
- Beta RS 500
- Beta ST 50
- Beta Urban 200
- Beta Urban 125
- Beta Alp 200
- Beta Alp 350
- Beta Xtrainer 300
- Beta Xtrainer 250
- Beta Ark 50
- Beta Evo 250
- Beta Evo 80
- Beta Evo 125
- Beta Evo 300
- Beta RR 450
- Beta RR-S 500
- Beta RR 400
- Beta RR 200
- Beta RR 300
- Beta RR 480
- Beta RR-S 430
- Beta RR 430
- Beta RR-S 350
- Beta RR 350
- Beta RR 250
- Beta RR-S 390
- Beta RR 390
- Beta RR 520
- Beta RR 125
- Beta RR 50
- Beta RRT 50
- Beta RR 525
- Beta RR 380
- Beta MiniCross 50
- Beta Tempo 50
- Beta TR 34 200
- Beta TR 34 260
- Beta Supertrail 240