Części układu paliwowego motocykla
Bimota DB1 750
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Bimota DB1 750
- Bimota DB1 750 1985
- Bimota DB1 750 1986
- Bimota DB1 750 S 1986
- Bimota DB1 750 S 1987
- Bimota DB1 750 SR 1987
- Bimota DB1 750 SR 1988
- Bimota DB1 750 SR 1989
other_motorcycle_models
- Bimota DB10 1100 Bimotard
- Bimota DB12 1198 Tourist
- Bimota DB11 1198
- Bimota DB6 1000
- Bimota DB5 1000
- Bimota YB7 400
- Bimota SB8K 1000
- Bimota DB4 904
- Bimota V 500
- Bimota SB8 1000
- Bimota DB8 1198
- Bimota YB11 1000
- Bimota Tesi 851
- Bimota BB1 650
- Bimota DB3 904
- Bimota DB2 904
- Bimota YB9 600
- Bimota SB6 1100
- Bimota SB6 1000
- Bimota Dieci Biposto 1000
- Bimota V-Due 500
- Bimota Impeto 1198
- Bimota SB7 750
- Bimota SB5 1135
- Bimota SB4 1100 Mirage
- Bimota YB4 750
- Bimota YB11 1000 Superleggera
- Bimota YB10 1000 Dieci
- Bimota YB8 1000
- Bimota YB6 1000
- Bimota YB5 1200
- Bimota Tesi 1000
- Bimota Tesi 992
- Bimota Tesi 906
- Bimota Tesi 803 RaceCafe
- Bimota Tesi 1078
- Bimota SB3 1000
- Bimota KB3 1000
- Bimota SB2 750
- Bimota KB2 600 Laser
- Bimota KB2 500
- Bimota KB1 1000
- Bimota KB1 900
- Bimota KB2 550 Laser
- Bimota HB3 1100
- Bimota HB2 900
- Bimota DB9 1198 Brivido
- Bimota DB5 992
- Bimota DB5 1078