Części układu paliwowego motocykla
BMW C 400 X
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do BMW C 400 X
- BMW C 400 X ABS 2018
- BMW C 400 X ABS 2019
- BMW C 400 X ABS 2020
- BMW C 400 X ABS 2021
- BMW C 400 X ABS 2022
other_motorcycle_models
- BMW C 400
- BMW C 650
- BMW C 0 Evolution
- BMW C 650 GT
- BMW C 400 GT
- BMW C 600 Sport
- BMW R 850
- BMW R 1200
- BMW R 1200 C Classic
- BMW R 850 C Classic
- BMW R 850 C Avantgarde
- BMW R 1200 C Montauk
- BMW R 850 C
- BMW R 1200 C Independent
- BMW R 1200 C
- BMW R 1200 C Avantgarde
- BMW K 75 750 C
- BMW CE 0
- BMW R 1200 CL
- BMW HP4 1000
- BMW F 650 CS
- BMW R 850 Classic
- BMW R 18 1800
- BMW R 1200 R
- BMW R 850 R Comfort
- BMW R 100 1000 Classic Sport
- BMW R 100 1000 Classic Monolever
- BMW R 100 1000 Classic monolever
- BMW R 1200 S
- BMW R 1100 S
- BMW R 100 1000 Roadster Classic
- BMW K 1200 R
- BMW K 1300 R
- BMW K 1200 RS
- BMW R 100 1000 Paris Dakar CL Edition
- BMW K 1100
- BMW F 900
- BMW R 51/2 500
- BMW R 3 300
- BMW R 6 600
- BMW R 52 500
- BMW K 1600
- BMW F 850
- BMW F 750
- BMW G 310
- BMW M 1000