Części układu paliwowego motocykla
BMW K 1600 GT
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
7,87 zł
O-Ring korka wlewu Produkt OEM
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do BMW K 1600 GT
- BMW K 1600 GT ABS 2011
- BMW K 1600 GT ABS 2012
- BMW K 1600 GT ABS 2013
- BMW K 1600 GT Sport ABS 2013
- BMW K 1600 GT ABS 2014
- BMW K 1600 GT Sport ABS 2014
- BMW K 1600 GT ABS 2015
- BMW K 1600 GT ABS 2016
- BMW K 1600 GT Sport ABS 2016
- BMW K 1600 GT ABS 2017
- BMW K 1600 GT Sport ABS 2017
- BMW K 1600 GT ABS 2018
- BMW K 1600 GT Sport ABS 2018
- BMW K 1600 GT Sport ABS 2015
- BMW K 1600 GT ABS 2019
- BMW K 1600 GT Sport ABS 2019
- BMW K 1600 GT ABS 2020
- BMW K 1600 GT Sport ABS 2020
- BMW K 1600 GT SE ABS 2020
- BMW K 1600 GT ABS 2021
other_motorcycle_models
- BMW K 1100
- BMW K 1600
- BMW K 1200
- BMW K 1300
- BMW K 75 750
- BMW K 1000
- BMW K 1100 LT
- BMW K 1600 GTL
- BMW K 1600 B
- BMW K 1300 S
- BMW K 1300 R
- BMW K 1200 R
- BMW K 1200 LT
- BMW K 1300 GT
- BMW K 1200 S
- BMW K 1200 GT
- BMW K 1200 RS
- BMW K 75 750 RT
- BMW K 1 1000
- BMW K 75 750 S
- BMW K 75 750 C
- BMW K 75 750 /2
- BMW K 1100 RS
- BMW K 100 1000 RT
- BMW K 100 1000 RS4V
- BMW K 100 1000 RS
- BMW K 100 1000 LT
- BMW K 100 1000
- BMW K 100 1000 /2
- BMW K 75/2 750
- BMW R 1200 NineT
- BMW R 850 R
- BMW R 1200 GS
- BMW R 1200
- BMW R 1100 RT
- BMW R 1100 R
- BMW R 100 1000
- BMW R 850 Classic
- BMW R 1200 NineT Pure
- BMW R 1200 NineT Scrambler
- BMW R 1200 NineT Racer
- BMW R 850 C
- BMW R 850 C Avantgarde
- BMW R 1200 C Independent
- BMW R 1200 C Avantgarde
- BMW C 400
- BMW F 900
- BMW R 51/2 500