Części układu paliwowego motocykla
BMW R 100 1000 RS
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
12,60 zł
14,00 zł
Najniższa cena: 14,00 zł
Uszczelka komory pływakowej Athena gaźnik BMW - S410068093001
62,20 zł
Uszczelka wlewu paliwa
21,97 zł
Uszczelka komory pływakowej JMP
43,00 zł
45,26 zł
Najniższa cena: 45,26 zł
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. - 165-588-03
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do BMW R 100 1000 RS
- BMW R 100 1000 RS 1977
- BMW R 100 1000 RS 1980
- BMW R 100 1000 RS 1982
- BMW R 100 1000 RS 1983
- BMW R 100 1000 RS 1984
- BMW R 100 1000 RS 1976
- BMW R 100 1000 RS 1978
- BMW R 100 1000 RS 1979
- BMW R 100 1000 RS 1981
other_motorcycle_models
- BMW R 100 1000
- BMW R 100 1000 TT
- BMW R 100 1000 Touren
- BMW R 100 1000 S
- BMW R 100 1000 Classic Monolever
- BMW R 100 1000 Monolever
- BMW R 100 1000 RT
- BMW R 100 1000 Mystic
- BMW R 100 1000 Roadster Classic
- BMW R 100 1000 Roadster
- BMW R 100 1000 GS
- BMW R 100 1000 Paris Dakar CL Edition
- BMW R 100 1000 Paris Dakar
- BMW R 100 1000 Classic Sport
- BMW R 100 1000 /7
- BMW R 100 1000 Classic monolever
- BMW R 18 1800
- BMW R Nine T 1200
- BMW M 1000
- BMW S 1000
- BMW S 1000 R
- BMW K 1100
- BMW C 400
- BMW F 900
- BMW R 51/2 500
- BMW R 3 300
- BMW R 6 600
- BMW R 52 500
- BMW K 1600
- BMW R 850
- BMW F 850
- BMW F 750
- BMW G 310
- BMW CE 0
- BMW C 650
- BMW G 650
- BMW F 650 800
- BMW F 650
- BMW F 800
- BMW R 17 750
- BMW R 23 250
- BMW R 16 750
- BMW R 20 200
- BMW R 71 750
- BMW R 11 750