check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
BMW R 80 800 Monolever 1986

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 48
Śruba gaźnika Bing 64-3 - 140-572-04
Sprężyna gaźnika - 160-094-05
Sprężyna gaźnika - 160-306-04
Sprężyna gaźnika - 161-420-11
Uszczelka  - 165-548-04
Zaworek iglicowy Tourmax do BING 64-3 - 47-968-12 -5%

204,96 zł

215,75 zł

Najniższa cena: 215,75 zł

Zaworek iglicowy Tourmax do BING 64-3 - 47-968-12

Iglica gaźnika Bing 64-3 - 46-251-01
Rozpylacz Bing  - 51-590-1-05
Pływak gaźnika BING 64-3 - 135-300-12
Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Uszczelka wlewu paliwa
Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Komora pływakowa transparentna

519,99 zł

dostawa 0 zł

Komora pływakowa transparentna

Uszczelka komory pływakowej JMP
Przepustnica Produkt OEM

797,04 zł

dostawa 0 zł

Przepustnica Produkt OEM

Korek wlewu paliwa

975,48 zł

dostawa 0 zł

Korek wlewu paliwa

Śruba gaźnika Bing 64-3 - 140-405-08
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. - 165-588-03 -5%

43,00 zł

45,26 zł

Najniższa cena: 45,26 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. - 165-588-03

Sprężyna gaźnika - 160-077-09

42,75 zł

Niedostępny

Sprężyna gaźnika - 160-077-09

Iglica gaźnika Bing - 46-241-05

68,54 zł

Niedostępny

Iglica gaźnika Bing - 46-241-05

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

651,67 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

Membrana do gaźnika BING 63-3 - 165-810-08

368,68 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Membrana do gaźnika BING 63-3 - 165-810-08

Membrana Produkt OEM

203,00 zł

Niedostępny

Membrana Produkt OEM

Uszczelka kranika

68,44 zł

Niedostępny

Uszczelka kranika

Sprężyna gaźnika - 160-307-04

44,99 zł

Niedostępny

Sprężyna gaźnika - 160-307-04

Przepustnica Produkt OEM - 22-907-3-04

579,19 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Przepustnica Produkt OEM - 22-907-3-04