Części układu paliwowego motocykla
Can-Am DS 50 2T 2002
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
other_motorcycle_models
- Can-Am DS 250
- Can-Am DS 70
- Can-Am DS 90
- Can-Am DS 50
- Can-Am DS 450
- Can-Am DS 650
- Can-Am DS 650 2x4
- Can-Am DS 90 2x4
- Can-Am DS 250 2x4
- Can-Am DS 70 2x4
- Can-Am DS 50 2x4
- Can-Am Maverick 900
- Can-Am Mavercik 1000
- Can-Am Maverick 1000
- Can-Am Traxter 1000
- Can-Am Outlander 570
- Can-Am Maverick 700
- Can-Am Rally 200
- Can-Am Commander 700
- Can-Am Commander 800
- Can-Am Commander 1000
- Can-Am Renegade 800
- Can-Am Renegade 1000
- Can-Am Renegade 850
- Can-Am Renegade 650
- Can-Am Renegade 500
- Can-Am Renegade 570
- Can-Am Renegade 70
- Can-Am Renegade 110
- Can-Am Maverick 800
- Can-Am Traxter 450
- Can-Am Traxter 650
- Can-Am Ryker 900
- Can-Am Ryker 600
- Can-Am Defender 650
- Can-Am Defender 450
- Can-Am Defender 1000
- Can-Am Defender 800
- Can-Am Spyder 1330
- Can-Am Outlander 850
- Can-Am Outlander 800
- Can-Am Outlander 500
- Can-Am Outlander 650
- Can-Am Outlander 1000