Części układu paliwowego motocykla
CPI X-Large 125
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do CPI X-Large 125
- CPI X-Large 125 2012
- CPI X-Large 125 2002
- CPI X-Large 125
other_motorcycle_models
- CPI X-Large 200
- CPI X-Large 250
- CPI X-Large 300
- CPI Hussar 50
- CPI Husar 25
- CPI Formula 50
- CPI Popcorn 25
- CPI Oliver 50
- CPI Oliver 25
- CPI Oliver City 25
- CPI Oliver City 50
- CPI SX 250
- CPI Tennesse 50
- CPI Bingo 50
- CPI SM 250
- CPI Crab 50
- CPI Crab 100
- CPI SM 50
- CPI SX 50
- CPI SM 125
- CPI Popcorn 50
- CPI Oliver 125
- CPI Hussar 125
- CPI Cross 50
- CPI Aragon 125
- CPI Aragon 50
- CPI XT 50
- CPI XT 100
- CPI XS 250
- CPI Vogue 125
- CPI Vogue 50
- CPI Mini RV 70
- CPI GTR 180
- CPI Mini RV 25
- CPI GTR 150
- CPI XR 125
- CPI SX 125
- CPI Bravo 125
- CPI GTR 25
- CPI Sahel 125
- CPI GTS 200
- CPI GTR 200
- CPI GTS 50
- CPI GTS 125
- CPI GTR 125
- CPI Hussar 25