check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Daelim SE 50

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Daelim SE 50 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Daelim SE 50 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 10
Zawór membranowy Peugeot - 66011
Zawór membranowy

40,68 zł

Zawór membranowy

Przepustnica ze sprężyną Produkt OEM
Filtr paliwa produkt OEM
Kranik paliwa Produkt OEM

358,47 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Kranik paliwa Produkt OEM

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Daelim SE 50

  • Daelim SE 50 C Bonita 2011
  • Daelim SE 50 C Bonita 2012
  • Daelim SE 50 Cordi 2011
  • Daelim SE 50 Cordi 2012
  • Daelim SE 50 Cordi 2007
  • Daelim SE 50 Cordi 2008
  • Daelim SE 50 Cordi 2009
  • Daelim SE 50 C Bonita 2009
  • Daelim SE 50 C Bonita 2010
  • Daelim SE 50 Cordi 2005
  • Daelim SE 50 Cordi 2006
  • Daelim SE 50 Cordi 2010
  • Daelim SE 50 C Bonita 2013
  • Daelim SE 50 Cordi 2004
  • Daelim SE 50 Bonita 2009
  • Daelim SE 50 Bonita 2015
  • Daelim SE 50 Bonita 2016
  • Daelim SE 50 Bonita 2017
  • Daelim SE 50 Bonita 2018
  • Daelim SE 50 Cordi 2013
  • Daelim SE 50 Cordi 2014
  • Daelim SE 50 Cordi 2015
  • Daelim SE 50 Cordi 2016

other_motorcycle_models