Części układu paliwowego motocykla
Daelim SE 50
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
40,68 zł
Zawór membranowy
156,12 zł
Przepustnica ze sprężyną Produkt OEM
30,54 zł
Filtr paliwa produkt OEM
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Daelim SE 50
- Daelim SE 50 C Bonita 2011
- Daelim SE 50 C Bonita 2012
- Daelim SE 50 Cordi 2011
- Daelim SE 50 Cordi 2012
- Daelim SE 50 Cordi 2007
- Daelim SE 50 Cordi 2008
- Daelim SE 50 Cordi 2009
- Daelim SE 50 C Bonita 2009
- Daelim SE 50 C Bonita 2010
- Daelim SE 50 Cordi 2005
- Daelim SE 50 Cordi 2006
- Daelim SE 50 Cordi 2010
- Daelim SE 50 C Bonita 2013
- Daelim SE 50 Cordi 2004
- Daelim SE 50 Bonita 2009
- Daelim SE 50 Bonita 2015
- Daelim SE 50 Bonita 2016
- Daelim SE 50 Bonita 2017
- Daelim SE 50 Bonita 2018
- Daelim SE 50 Cordi 2013
- Daelim SE 50 Cordi 2014
- Daelim SE 50 Cordi 2015
- Daelim SE 50 Cordi 2016
other_motorcycle_models
- Daelim Bonita 50
- Daelim Cordi 50
- Daelim Otello/NS 125
- Daelim S1 125
- Daelim Roadwin 125
- Daelim S2 125
- Daelim VT 125
- Daelim VS 125
- Daelim VJR 250
- Daelim VJ 125
- Daelim VC 125
- Daelim SQ 125
- Daelim SN 125
- Daelim SL 125
- Daelim SG 125
- Daelim SC 50
- Daelim SC 125
- Daelim S2 250
- Daelim SJ 50
- Daelim Rocket 125
- Daelim Roadsport 125
- Daelim NS 125
- Daelim NF 125
- Daelim GZ 50
- Daelim GZ 125
- Daelim SU 125
- Daelim SU 100
- Daelim VJ 125 Roadwin
- Daelim CB 115 City Best
- Daelim S 300 EFI
- Daelim Citi Ace 110
- Daelim S3 125
- Daelim S4 50
- Daelim S300 250 FI
- Daelim B-Bone 125
- Daelim Altino 125
- Daelim Delfino 100
- Daelim Altino 100
- Daelim GZ 50 Message
- Daelim XQ1 125
- Daelim SC 125 Besbi
- Daelim XQ2 300
- Daelim VL 125 Daystar
- Daelim VC 125 Advance
- Daelim GZ 50 Tapo
- Daelim SL 125 History