check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Derbi Senda 50 R DRD Pro 2011

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 66
Króciec gaźnik gumowy - 90955
Króciec ssący gaźnika (1 szt.) produkt OEM
Zaworek iglicowy 12-17,5 -5%

46,88 zł

49,35 zł

Najniższa cena: 49,35 zł

Zaworek iglicowy 12-17,5

Króciec gaźnika Derbi Senda EBE EBS D50B - 336772
Króciec ssący 30/33mm EBE EBS D50B
Membrana gaźnika Tecnium - D71S10K00B
Zawór membranowy Polini Evolution - P213.0051
Gaźnik Malossi PHBG 21 DS Minarelli AM Derbi                - M.1612208
Gaźnik Dellorto PHVA ED 17,5mm - 01407
Zawór membranowy V-Force 4 RS RX SX Senda GPR
Zawór membranowy V-Force 3 RS RX SX Senda

1 204,59 zł

dostawa 0 zł

Zawór membranowy V-Force 3 RS RX SX Senda

Króciec ssący 360 23/28,5mm D50B0 EBE EBS - 215.0440
Uszczelka komory pływakowej produkt OEM
Króciec ssący Polini Evolution d.19mm - P215.0417
Korek wlewu paliwa zamykany

69,61 zł

Niedostępny

Korek wlewu paliwa zamykany

Zawór membranowy AM EBE EBS D50B

55,79 zł

Niedostępny

Zawór membranowy AM EBE EBS D50B

Gaźnik Dellorto PHVA 17,5mm ID - DL8454

590,00 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Gaźnik Dellorto PHVA 17,5mm ID - DL8454

Gaźnik Dellorto PHVA 17,5mm ID - DL8450

579,00 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Gaźnik Dellorto PHVA 17,5mm ID - DL8450