check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Ducati Monster 750 Dark 1999

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 16
Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4 -5%

34,10 zł

35,89 zł

Najniższa cena: 35,89 zł

Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4

stars    (1)
Filtr paliwa Ducati
Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-Y17F -5%

93,01 zł

97,91 zł

Najniższa cena: 97,91 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-Y17F

Komplet naprawczy zaworu air-cut Tourmax - ACV-501 -5%

51,94 zł

54,67 zł

Najniższa cena: 54,67 zł

Komplet naprawczy zaworu air-cut Tourmax - ACV-501

Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 2 szt. - FBG-210/2 -5%

39,68 zł

41,77 zł

Najniższa cena: 41,77 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 2 szt. - FBG-210/2

Pompa paliwa kompletna All Balls - 47-2016
Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Przepustnica z membraną Produkt OEM

830,16 zł

dostawa 0 zł

Przepustnica z membraną Produkt OEM

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Yamaha FZR 600 1000 XTZ 750 TDM 850 - FBG-210-1 -5%

22,71 zł

23,90 zł

Najniższa cena: 23,90 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Yamaha FZR 600 1000 XTZ 750 TDM 850 - FBG-210-1

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

651,67 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

Pływak gaźnika Produkt OEM

346,38 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Pływak gaźnika Produkt OEM

Kranik paliwa Produkt OEM

771,81 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Kranik paliwa Produkt OEM