Części układu paliwowego motocykla
Ering Minibike 50 4T
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Ering Minibike 50 4T
- Ering Minibike 50 4T 2007
- Ering Minibike 50 4T 2008
other_motorcycle_models
- Ering Silverfox 50
- Ering Rapido 50
- Ering Jet 50
- Ering Cat 50
- Ering AT 50
- Ering Cat 125
- Ering Thunderbike 50
- Ering Thunderbike 125
- Ering Warrior 125
- Ering Smart Rider 50 4T
- Ering Retro 50
- Ering Italo 125
- Ering Adly 50
- Ering Warrior/Rebel 50 4T
- Ering Skyteam 50 4T
- Ering SMC Titan 300
- Ering SMC Stinger 250
- Ering Rocky 125
- Ering Big Panther 125
- Ering Smart Rider 125
- Ering Tanco 125
- Ering Hero 125
- Ering Sprint 50 4T
- Ering Rocky 50 4T
- Ering Big Panther 50 4T
- Ering Tanco 50 4T
- Ering Hero 50 4T
- Ering Smart Rider 25 4T
- Ering Sprint 25 4T
- Ering Speedy 25 4T
- Ering SMC Stinger 200
- Ering SMC Stinger 170
- Ering Speedy 50 4T
- Ering RT 50 Road Trace AC
- Ering Chopper 125