check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Fantic TX 180 50

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Fantic TX 180 50 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Fantic TX 180 50 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Fantic TX 180 50

  • Fantic TX 180 50 RR Regolarita Competizione Racing 2011
  • Fantic TX 180 50 C Regolartita 2011
  • Fantic TX 180 50 R Regolarita Competizione 2011
  • Fantic TX 180 50 SM Motard 2011
  • Fantic TX 180 50 C E Regolarita 2T 2012
  • Fantic TX 180 50 ER Regolarita Competizione 2T 2012
  • Fantic TX 180 50 ER Regolarita Scuderia 2T 2012
  • Fantic TX 180 50 SM Motard 2T 2012
  • Fantic TX 180 50 SMR Motard Competizione 2T 2012
  • Fantic TX 180 50 E E Regolarita Casa 2013
  • Fantic TX 180 50 ER Regolarita Competizione 2013
  • Fantic TX 180 50 ES Regolarita Six Days 2013
  • Fantic TX 180 50 M Motard Casa 2013
  • Fantic TX 180 50 MR Motard Competizione 2013
  • Fantic TX 180 50 E E Regolarita Casa 2014
  • Fantic TX 180 50 ER Regolarita Competizione 2014
  • Fantic TX 180 50 ES Regolarita Six Days 2014
  • Fantic TX 180 50 M Motard Casa 2014
  • Fantic TX 180 50 MR Motard Competizione 2014
  • Fantic TX 180 50 E E Regolarita Casa 2015
  • Fantic TX 180 50 ER Regolarita Competizione 2015
  • Fantic TX 180 50 ES Regolarita Six Days 2015
  • Fantic TX 180 50 M Motard Casa 2015
  • Fantic TX 180 50 MR Motard Competizione 2015
  • Fantic TX 180 50 RR Regolarita Competizione Racing 2010
  • Fantic TX 180 50 C Regolartita 2010
  • Fantic TX 180 50 R Competizione Mini 2010
  • Fantic TX 180 50 R Regolarita Competizione 2010
  • Fantic TX 180 50 SM Motard 2010

other_motorcycle_models