Części układu paliwowego motocykla
Fantic TZ 125
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Fantic TZ 125
- Fantic TZ 125 E Regolarita Competizione 2T 2011
- Fantic TZ 125 ES Regolarita Competizione Scuderia 2T 2011
- Fantic TZ 125 SM Motard 2T 2011
- Fantic TZ 125 CS Cross Scuderia 2T 2012
- Fantic TZ 125 ES Regolarita Scuderia 2T 2012
- Fantic TZ 125 SM Motard 2T 2012
other_motorcycle_models
- Fantic TZ 250
- Fantic TZ 170
- Fantic TZ 200
- Fantic TZ 150
- Fantic TZ 300
- Fantic Enduro 80
- Fantic Caballero 500
- Fantic XXF 450
- Fantic XEF 450
- Fantic ER 250
- Fantic XEF 250
- Fantic XX 250
- Fantic XXF 250
- Fantic Casa 50
- Fantic XM 50
- Fantic XE 50
- Fantic Fast 50
- Fantic Enduro 50
- Fantic Strada 50
- Fantic 125 125
- Fantic XE 125
- Fantic Caballero 125
- Fantic XMF 125
- Fantic XEF 125
- Fantic XX 125
- Fantic Motard 50
- Fantic Caballero 50
- Fantic Caballero 200
- Fantic TF 250
- Fantic TR 300
- Fantic TR 250
- Fantic Section 250
- Fantic K-ROO 249
- Fantic Section 125
- Fantic Coach Week-End 249
- Fantic Coach 250
- Fantic Clubman 250
- Fantic Section 249
- Fantic Gary Uno 50
- Fantic Clubman 50
- Fantic Clubman 80
- Fantic Clubman 125
- Fantic Pony 50
- Fantic Trial 50
- Fantic K-ROO 212
- Fantic Trial 309
- Fantic Trial 307