Części układu paliwowego motocykla
Gas Gas JT12 125 Contact 1995
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
other_motorcycle_models
- Gas Gas JT12 120
- Gas Gas JT12 125 Contact
- Gas Gas JT16 160
- Gas Gas JT32 320 Contact
- Gas Gas JT16 160 Contact
- Gas Gas GT12 125 Contact
- Gas Gas TXT 0
- Gas Gas School 125
- Gas Gas Enduro 250
- Gas Gas Enduro 300
- Gas Gas MC 85
- Gas Gas MC 65
- Gas Gas MC 50
- Gas Gas MC 125
- Gas Gas EX 300
- Gas Gas MC-E 5 0
- Gas Gas MC 350
- Gas Gas Econtact 0
- Gas Gas Contact 280
- Gas Gas SM 700
- Gas Gas ES 700
- Gas Gas EX 450
- Gas Gas RX 450
- Gas Gas MC 450
- Gas Gas EC 300
- Gas Gas EC 125
- Gas Gas EC 350
- Gas Gas TXT 250
- Gas Gas TXT 300
- Gas Gas TXT 125
- Gas Gas TXT 280
- Gas Gas TXT 321
- Gas Gas EC 250
- Gas Gas EX 250
- Gas Gas Contact 250
- Gas Gas MC 250
- Gas Gas XC 300
- Gas Gas XC 250
- Gas Gas XC 200
- Gas Gas SM 450
- Gas Gas MR 300
- Gas Gas MC 0
- Gas Gas Line K 50
- Gas Gas Line K 250
- Gas Gas Line K 110
- Gas Gas Halley 125
- Gas Gas SM 125
- Gas Gas EX 350
- Gas Gas Enduro 0
- Gas Gas EC 450