Części układu paliwowego motocykla
Gas Gas TXT 80
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Gas Gas TXT 80
- Gas Gas TXT 80 Cadet 2011
- Gas Gas TXT 80 Rookie 2011
- Gas Gas TXT 80 Rookie 2012
- Gas Gas TXT 80 Cadet 2012
- Gas Gas TXT 80 Boy 2000
- Gas Gas TXT 80 Boy 2001
- Gas Gas TXT 80 Rookie 2002
- Gas Gas TXT 80 Rookie 2003
- Gas Gas TXT 80 Rookie 2004
- Gas Gas TXT 80 Rookie 2005
- Gas Gas TXT 80 Cadet 2006
- Gas Gas TXT 80 Rookie 2006
- Gas Gas TXT 80 Rookie 2007
- Gas Gas TXT 80 Rookie 2008
- Gas Gas TXT 80 Cadet 2007
- Gas Gas TXT 80 Cadet 2008
- Gas Gas TXT 80 Cadet 2009
- Gas Gas TXT 80 Rookie 2009
- Gas Gas TXT 80 Cadet 2010
- Gas Gas TXT 80 Rookie 2010
- Gas Gas TXT 80 Cadet 2013
- Gas Gas TXT 80 Rookie 2013
- Gas Gas TXT 80 Cadet 2014
- Gas Gas TXT 80 Rookie 2014
- Gas Gas TXT 80 Racing 2015
- Gas Gas TXT 80 Racing 2017
- Gas Gas TXT 80 Racing 2018
- Gas Gas TXT 80 Cadet 2015
- Gas Gas TXT 80 Rookie 2015
- Gas Gas TXT 80 Racing 2016
- Gas Gas TXT 80 Racing 2019
- Gas Gas TXT 80 2017
- Gas Gas TXT 80 2018
other_motorcycle_models
- Gas Gas TXT 250
- Gas Gas TXT 300
- Gas Gas TXT 125
- Gas Gas TXT 280
- Gas Gas TXT 321
- Gas Gas TXT 50
- Gas Gas TXT 320
- Gas Gas TXT 0
- Gas Gas TXT 70 Rookie
- Gas Gas TXT 200
- Gas Gas TXT 270 Contact
- Gas Gas ETA 0 4820 Electric
- Gas Gas School 125
- Gas Gas Enduro 250
- Gas Gas Enduro 300
- Gas Gas MC 85
- Gas Gas MC 65
- Gas Gas MC 50
- Gas Gas MC 125
- Gas Gas EX 300
- Gas Gas MC-E 5 0
- Gas Gas MC 350
- Gas Gas Econtact 0
- Gas Gas Contact 280
- Gas Gas SM 700
- Gas Gas ES 700
- Gas Gas EX 450
- Gas Gas RX 450
- Gas Gas MC 450
- Gas Gas EC 300
- Gas Gas EC 125
- Gas Gas EC 350
- Gas Gas EC 250
- Gas Gas EX 250
- Gas Gas Contact 250
- Gas Gas MC 250
- Gas Gas XC 300
- Gas Gas XC 250
- Gas Gas XC 200
- Gas Gas SM 450
- Gas Gas MR 300
- Gas Gas MC 0
- Gas Gas Line K 50
- Gas Gas Line K 250