Części układu paliwowego motocykla
Generic Jump 50
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Generic Jump 50
- Generic Jump 50 2T 2013
- Generic Jump 50 2T 2012
- Generic Jump 50 2T 2011
other_motorcycle_models
- Generic Race 125
- Generic Demonio 125
- Generic Inox 125
- Generic Vionis 0
- Generic Vertigo 125
- Generic Sirion 125
- Generic Worx 125
- Generic GRS 125
- Generic TW 125
- Generic Vertigo 50
- Generic Classic 50
- Generic Vendetta 50
- Generic Sirion 50
- Generic Pandora 50
- Generic TR 50
- Generic Cracker 50
- Generic Onyx 50
- Generic Race 50
- Generic Ideo 50
- Generic Trigger 50
- Generic GRS 600
- Generic Soho 150
- Generic XOR 50 Stroke
- Generic Code 200
- Generic Epico 50
- Generic Worx 150
- Generic Code 150
- Generic Code 125
- Generic Zion 125
- Generic TR 125
- Generic Toxic 50
- Generic Soho 125
- Generic Zion 150
- Generic Trigger 125
- Generic Explorer Race GT 50 2T
- Generic XOR 50 Competition
- Generic XOR 125
- Generic Stream 0
- Generic Roc 50
- Generic Explorer Race GT 125
- Generic Sirion 50 2T
- Generic Stroke 50
- Generic XOR 50
- Generic XOR 50 Williams
- Generic Spin 50
- Generic Ideo 125
- Generic Evolution 50
- Generic E-TON e-Mo 0