Części układu paliwowego motocykla
Goes Slam 50
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Goes Slam 50
- Goes Slam 50 2011
- Goes Slam 50 2010
- Goes Slam 50 2T 2010
- Goes Slam 50 2T 2011
other_motorcycle_models
- Goes Xwolf 700
- Goes G 100
- Goes Copper 300
- Goes Space 110
- Goes Cobalt 550
- Goes Iron 500
- Goes Iron 450
- Goes UTX 700
- Goes SK 125
- Goes NK 125
- Goes TK 125
- Goes GP 125
- Goes GT 125
- Goes XS 70
- Goes G 360
- Goes G 620
- Goes G 520
- Goes UTX 625
- Goes Max 520
- Goes Court 520
- Goes XS 50
- Goes G 350
- Goes S 50
- Goes Copper 200
- Goes Space Kid 70
- Goes Cobalt 625
- Goes G 0
- Goes G 625
- Goes G 225
- Goes G 50
- Goes SP 125
- Goes Wiki 50
- Goes Light II 50
- Goes Iron 400
- Goes Space Kid 50
- Goes G 90
- Goes G 525
- Goes G 400
- Goes G 360 Max
- Goes G 300
- Goes G 125
- Goes Cobalt 500
- Goes GZ 150
- Goes G 725 i
- Goes G 650
- Goes G 450
- Goes SSV 520 UTX
- Goes G 55 50 Sport