check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Harley Davidson FLHRC 1690 Road King Classic ABS 2014

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 70
Pompa paliwa kompletna All Balls - 47-2012
Filtr paliwa Produkt OEM
Kolektor dolotowy Evo / Voes / Map S&S Cycle - 160-1718
Kolektor dolotowy CV Evo/TC S&S Cycle - 160-1722
Korpus przepustnicy 66mm na kabel EFI S&S Cycle - 170-0349
Korpus przepustnicy 66mm na kabel EFI S&S Cycle - 170-0348
Korpus przepustnicy 58mm na kabel EFI S&S Cycle - 170-0345
Zestaw dysz do smarowania tłoka JIMS - 1905
Pokrywa wlewu paliwa Covingtons czarna - C1127-B
Pokrywa wlewu paliwa Covingtons Machine Head - C1129-B
Zestaw wtrysków paliwa Daytona Twin Tec - 21078
Zestaw wtrysków paliwa Daytona Twin Tec - 21085
Zestaw wtrysków paliwa Daytona Twin Tec - 21071
Zestaw wtrysków paliwa Daytona Twin Tec - 21062
Zestaw wtrysków paliwa Daytona Twin Tec - 21106
Zestaw wtrysków paliwa Daytona Twin Tec - 21092
Zestaw wtrysków paliwa Daytona Twin Tec - 21054
Wtryskiwacz paliwa Feuling 6,2 g/s EV1 - 9939
Wtryskiwacz paliwa Feuling 5,3 g/s - 9945
Wtryskiwacz paliwa Feuling 5,1 g/s - 9948
Wtryskiwacz paliwa Feuling 8,2 g/s - 9947
Wtryskiwacz paliwa Feuling 5,7 g/s - 9943
Wtryskiwacz paliwa Feuling 4,3 g/s - 9941