check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Harley Davidson FLHRI 1450 Road King EFI 2002

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 45
Pompa paliwa kompletna All Balls - 47-2019
Sterownik wtrysku paliwa S&S Cycle - 55-5085
Gaźnik Super E standardowy S&S Cycle czarny - 110-0133
Wtrysk paliwa Standard Motor Products  - MC-INJ5
Obudowa regulatora ciśnienia paliwa Trask - TM-3035
Korek paliwa Pro-One Performance czarny - 908315B
Rozdzielacz przewodów hamulca Magnum BYO czarny - 493003
Rozdzielacz przewodów hamulca Magnum BYO chrom - 393003
Przewód paliwa Magnum Sterling Chromite II - 38204
Wtryskiwacz paliwa Feuling 6,2 g/s EV1 - 9939
Wtryskiwacz paliwa Feuling 5,3 g/s - 9945
Wtryskiwacz paliwa Feuling 5,1 g/s - 9948
Wtryskiwacz paliwa Feuling 8,2 g/s - 9947
Wtryskiwacz paliwa Feuling 5,7 g/s - 9943
Wtryskiwacz paliwa Feuling 4,3 g/s - 9941
Czujnik położenia przepustnicy TPS Feuling - 9952
Korek wlewu paliwa Kuryakyn - 7434

474,87 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Korek wlewu paliwa Kuryakyn - 7434

Gaźnik Super G standardowy S&S Cycle czarny - 110-0138

2 238,95 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Gaźnik Super G standardowy S&S Cycle czarny - 110-0138

Wtrysk paliwa Standard Motor Products  - MC-INJ3

431,25 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wtrysk paliwa Standard Motor Products - MC-INJ3

Korek paliwa Pro-One Performance chrom - 908310

623,20 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Korek paliwa Pro-One Performance chrom - 908310

Korek paliwa Pro-One Performance chrom - 908315

623,20 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Korek paliwa Pro-One Performance chrom - 908315

Zestaw wtrysków paliwa Daytona Twin Tec - 19062

979,73 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Zestaw wtrysków paliwa Daytona Twin Tec - 19062