check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Harley Davidson FLHTCI 1340 Electra Glide Classic EFI

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Harley Davidson FLHTCI 1340 Electra Glide Classic EFI nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Harley Davidson FLHTCI 1340 Electra Glide Classic EFI straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 85
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-59 -5%

109,26 zł

115,01 zł

Najniższa cena: 115,01 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-59

Króciec ssący gaźnika Produkt OEM

1 364,13 zł

dostawa 0 zł

Króciec ssący gaźnika Produkt OEM

Pompa paliwa kompletna All Balls - 47-2008
Kolektor dolotowy Super E CV Evo S&S Cycle - 160-1628
Kolektor dolotowy z uszczelkami S EVO BT S&S Cycle - 160-1658
Kolektor dolotowy gaźnika Super G S&S Cycle - 16-2528
Sterownik wtrysku paliwa S&S Cycle - 55-5085
Gaźnik Super E standardowy S&S Cycle czarny - 110-0133
Regulator wtrysku paliwa Standard Motor Products  - MC-FPR1
Korek paliwa Pro-One Performance czarny - 908315B
Wlew paliwa POP-UP Drag Specialties chrom - T03-0339-A
Wlew paliwa POP-UP Drag Specialties czarny - T03-0339B-A
Uchwyt montażowy gaźnika Mikuni chrom - 120074-BC3
Filtr paliwa Drag Specialties - T03-0078
Rozdzielacz przewodów hamulca Magnum BYO czarny - 493003
Rozdzielacz przewodów hamulca Magnum BYO chrom - 393003
Przewód paliwa Magnum Sterling Chromite II - 38204

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Harley Davidson FLHTCI 1340 Electra Glide Classic EFI

  • Harley Davidson FLHTCI 1340 Electra Glide Classic EFI 1996
  • Harley Davidson FLHTCI 1340 Electra Glide Classic EFI 1997
  • Harley Davidson FLHTCI 1340 Electra Glide Classic EFI 1998

other_motorcycle_models