check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Harley Davidson FLSL 1745 Softail Slim ABS 2020

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 51
Wtryskiwacz paliwa Feuling 6,1 g/s EV6 Milwaukee 8 - 9935
Kolektor dolotowy 55mm wydajny M8 S&S Cycle - 160-0241
Elektroniczne sterowanie przepustnicą Namz - NTBW-32700050A
Wtrysk paliwa Feuling - 9933

446,56 zł

dostawa 0 zł

Wtrysk paliwa Feuling - 9933

Kranik paliwa Pingel 22 mm Positive Off chrom - 4311-CRDT
Kranik paliwa Pingel 22 mm Vaccum Hex chrom - 4311-CHV
Zestaw wtrysków paliwa Daytona Twin Tec - 22106
Zestaw wtrysków paliwa Daytona Twin Tec - 22099
Zestaw wtrysków paliwa Daytona Twin Tec - 22092
Zestaw wtrysków paliwa Daytona Twin Tec - 22054
Zestaw wtrysków paliwa Daytona Twin Tec - 22062
Zestaw wtrysków paliwa Daytona Twin Tec - 22071
Zestaw wtrysków paliwa Daytona Twin Tec - 22085
Zestaw wtrysków paliwa Daytona Twin Tec - 22078
Wtryskiwacz paliwa Feuling 5,3 g/s EV6 Milwaukee 8 - 9934
Tester dysz olejowych Jims - 730

1 594,90 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Tester dysz olejowych Jims - 730

Korek wlewu paliwa Kuryakyn - 7434

474,87 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Korek wlewu paliwa Kuryakyn - 7434

Korek baku RSD Trkr - 0210-2053-BM

434,10 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Korek baku RSD Trkr - 0210-2053-BM

Korek baku RSD Gear - 0210-2006-BM

243,40 zł

Niedostępny

Korek baku RSD Gear - 0210-2006-BM

Korek baku RSD Gear - 0210-2006-SMB

405,60 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Korek baku RSD Gear - 0210-2006-SMB

Korek baku RSD Tracker - 0210-2007-SMB

405,60 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Korek baku RSD Tracker - 0210-2007-SMB

Korek baku RSD Tech - 0210-2005-SMB

405,60 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Korek baku RSD Tech - 0210-2005-SMB

Korek baku RSD Tech - 0210-2005-BM

405,60 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Korek baku RSD Tech - 0210-2005-BM

Korek baku RSD Cafe - 0210-2004-BM

405,60 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Korek baku RSD Cafe - 0210-2004-BM

Kranik paliwa Pingel 5/16 Vaccum Round chrom - 4311-CRV

1 588,52 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Kranik paliwa Pingel 5/16 Vaccum Round chrom - 4311-CRV