check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Harley Davidson FLSTI 1450 Heritage Softail EFI 2006

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 159
Dysza główna EBC typ Mikuni HJ [110] - HJ110-4 -10%

22,83 zł

25,37 zł

Najniższa cena: 25,37 zł

Dysza główna EBC typ Mikuni HJ [110] - HJ110-4

stars    (9)
Filtr paliwa Produkt OEM

1 226,78 zł

dostawa 0 zł

Filtr paliwa Produkt OEM

Pompa paliwa kompletna All Balls - 47-2019
Kolektor dolotowy Evo / Voes / Map S&S Cycle - 160-1718
Kolektor dolotowy CV Evo/TC S&S Cycle - 160-1722
Korpus przepustnicy 66mm na kabel EFI S&S Cycle - 170-0349
Korpus przepustnicy 66mm na kabel EFI S&S Cycle - 170-0348
Korpus przepustnicy 58mm na kabel EFI S&S Cycle - 170-0345
Przepustnica pojedyncza zestaw 58mm S&S Cycle - 106-4408
Korpus przepustnicy 66mm na kabel EFI S&S Cycle - 170-0342
Korpus przepustnicy 58mm na kabel EFI S&S Cycle - 170-0340
Korpus przepustnicy 66mm na kabel EFI S&S Cycle - 170-0341
Korpus przepustnicy 58mm na kabel EFI S&S Cycle - 170-0339
Korpus przepustnicy 58mm na kabel EFI S&S Cycle - 170-0338
Obudowa regulatora ciśnienia paliwa Trask - TM-3035
Kranik paliwa Pingel 22 mm Positive Off chrom - 4311-CRDT
Kranik paliwa Pingel 22 mm Vaccum Hex chrom - 4311-CHV
Zestaw dysz do smarowania tłoka JIMS - 1905
Wlew paliwa POP-UP Drag Specialties chrom - T03-0339-A
Wlew paliwa POP-UP Drag Specialties czarny - T03-0339B-A
Uchwyt montażowy gaźnika Mikuni chrom - 120074-BC3