check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Harley Davidson FLTC 1340 Tour Glide Classic 1987

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 57
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-59 -5%

109,26 zł

115,01 zł

Najniższa cena: 115,01 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-59

Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Kolektor dolotowy Super 417 S&S Cycle - 16-2598
Kolektor dolotowy Super E CV Evo S&S Cycle - 160-1628
Kolektor dolotowy z uszczelkami S EVO BT S&S Cycle - 160-1658
Kolektor dolotowy gaźnika Super G S&S Cycle - 16-2528
Gaźnik Super E standardowy S&S Cycle czarny - 110-0133
Gaźnik Super G S&S Cycle - 11-0421

3 145,08 zł

dostawa 0 zł

Gaźnik Super G S&S Cycle - 11-0421

Gaźnik Super E S&S Cycle - 11-0420

2 806,60 zł

dostawa 0 zł

Gaźnik Super E S&S Cycle - 11-0420

Gaźnik Super G S&S Cycle czarny - 110-0100
Gaźnik Super E S&S Cycle czarny - 110-0099
Wlew paliwa POP-UP Drag Specialties czarny - 03-328B-A
Wlew paliwa POP-UP Drag Specialties chrom - 03-0328-A1
Wtryskiwacz paliwa Feuling 5,3 g/s - 9945
Uszczelka gaźnika Cometic - C9088
Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

651,67 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

Kolektor dolotowy 398 Natural S&S Cycle - 16-2594

723,62 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Kolektor dolotowy 398 Natural S&S Cycle - 16-2594