check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Harley Davidson FXDX 1450 Dyna Super Glide Sport 2003

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 139
Zestaw naprawczy gaźnika All Balls  - 26-1762
Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Króciec ssący gaźnika Produkt OEM

1 255,95 zł

dostawa 0 zł

Króciec ssący gaźnika Produkt OEM

Kolektor dolotowy Super 417 S&S Cycle - 16-2598
Kolektor dolotowy 48mm CV TC S&S Cycle - 160-0001A
Kolektor dolotowy Evo / Voes / Map S&S Cycle - 160-1718
Kolektor dolotowy CV Evo/TC S&S Cycle - 160-1722
Korpus przepustnicy 58mm Hog Cable-Operated S&S Cycle - 170-0337
Wtrysk paliwa EFI 70mm zestaw S&S Cycle - 170-0289
Gaźnik Super E standardowy S&S Cycle czarny - 110-0133
Miska gaźnika Super E-G S&S Cycle - 11-2388
Gaźnik Super G S&S Cycle - 11-0421

3 145,08 zł

dostawa 0 zł

Gaźnik Super G S&S Cycle - 11-0421

Gaźnik Super E S&S Cycle - 11-0420

2 806,60 zł

dostawa 0 zł

Gaźnik Super E S&S Cycle - 11-0420

Gaźnik Super G S&S Cycle czarny - 110-0100
Gaźnik Super E S&S Cycle czarny - 110-0099
Kranik paliwa Pingel 5/16 Vaccum Round chrom - 6391-CRV
Zestaw dysz do smarowania tłoka JIMS - 1905
Wlew paliwa POP-UP Drag Specialties chrom - T03-0339-A
Wlew paliwa POP-UP Drag Specialties czarny - T03-0339B-A
Uchwyt montażowy gaźnika Mikuni chrom - 120074-BC3