check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Harley Davidson XL 883 C Sportster Custom 2007

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 83
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-59 -5%

109,26 zł

115,01 zł

Najniższa cena: 115,01 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-59

Filtr paliwa Drag Specialties - T03-0079
Pompa paliwa kompletna All Balls - 47-2020
Króciec ssący gaźnika Produkt OEM

1 299,46 zł

dostawa 0 zł

Króciec ssący gaźnika Produkt OEM

Filtr paliwa Produkt OEM

1 194,08 zł

dostawa 0 zł

Filtr paliwa Produkt OEM

Gaźnik Super E standardowy S&S Cycle czarny - 110-0133
Wlew paliwa POP-UP Drag Specialties chrom - T03-0339-A
Wlew paliwa POP-UP Drag Specialties czarny - T03-0339B-A
Kontroler wtrysku paliwa Daytona Twin Tec - 16200
Wtryskiwacz paliwa Feuling 6,2 g/s EV1 - 9939
Wtryskiwacz paliwa Feuling 5,3 g/s - 9945
Wtryskiwacz paliwa Feuling 5,1 g/s - 9948
Wtryskiwacz paliwa Feuling 8,2 g/s - 9947
Wtryskiwacz paliwa Feuling 5,7 g/s - 9943
Wtryskiwacz paliwa Feuling 4,3 g/s - 9941
6,2 g/s - 9946

637,85 zł

dostawa 0 zł

6,2 g/s - 9946

Wlew paliwa POP-UP Drag Specialties chrom - T03-0336-A

264,00 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wlew paliwa POP-UP Drag Specialties chrom - T03-0336-A

Gaźnik Super G standardowy S&S Cycle czarny - 110-0138

2 238,95 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Gaźnik Super G standardowy S&S Cycle czarny - 110-0138