Części układu paliwowego motocykla
Hercules K 180 Military
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Hercules K 180 Military
- Hercules K 180 Military 1991
- Hercules K 180 Military 1992
- Hercules K 180 Military 1993
- Hercules K 180 Military 1994
- Hercules K 180 Military 1995
- Hercules K 180 Military 1996
- Hercules K 180 Military 1997
other_motorcycle_models
- Hercules K 50
- Hercules K 125
- Hercules K 105
- Hercules KX-5 50
- Hercules 0
- Hercules SR 125
- Hercules Ultra 80
- Hercules SR 80
- Hercules XE-9 80
- Hercules Optima 50
- Hercules Ultra 50
- Hercules Prima 50
- Hercules SR 50
- Hercules RX-9 80
- Hercules Prima 25
- Hercules Swing 50
- Hercules Optima 40
- Hercules Jogging 25
- Hercules Fox 50
- Hercules ZX1 50
- Hercules XE-9 80 AC
- Hercules XE-5 50
- Hercules Supra 50
- Hercules SR 80 Samba
- Hercules SR 125 Samba
- Hercules SR 50 Samba
- Hercules P3 50 [2-biegowy]
- Hercules MK3 50 [3-biegowy]
- Hercules MK4 50 [4-biegowy]
- Hercules P1 50 Automatic
- Hercules MX-1 25 [2-biegowy]
- Hercules MP2 50 [2-biegowy]
- Hercules MP4 50 [3-biegowy]
- Hercules MF 25
- Hercules MK1 50 [3-biegowy]
- Hercules MK2 50 [4-biegowy]
- Hercules HR1 25 Hobby Rider [automat]
- Hercules CV 80
- Hercules CV 50 City
- Hercules ZX 50
- Hercules W2000 294
- Hercules SB5 50 Sport Bike
- Hercules SB3 50 Sport Bike
- Hercules SB2 50 Sport Bike
- Hercules SB1 50 Sport Bike