Części układu paliwowego motocykla
Honda 4RT 260 Montesa Cota
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Honda 4RT 260 Montesa Cota
- Honda 4RT 260 Montesa Cota 2005
- Honda 4RT 260 Montesa Cota 2006
- Honda 4RT 260 Montesa Cota 2007
- Honda 4RT 260 Montesa Cota Repsol 2007
- Honda 4RT 260 Montesa Cota 2008
- Honda 4RT 260 Montesa Cota Repsol 2008
- Honda 4RT 260 Montesa Cota 2009
- Honda 4RT 260 Montesa Cota Repsol 2009
- Honda 4RT 260 Montesa Cota 2010
- Honda 4RT 260 Montesa Cota Repsol 2010
- Honda 4RT 260 Montesa Cota 2011
- Honda 4RT 260 Montesa Cota Repsol 2011
- Honda 4RT 260 Montesa Cota Repsol 2012
- Honda 4RT 260 Montesa Cota 2013
- Honda 4RT 260 Montesa Cota Repsol Race Replica 2013
- Honda 4RT 260 Montesa Cota 2014
- Honda 4RT 260 Montesa Cota Repsol Race Replica 2014
- Honda 4RT 260 Montesa Cota 2015
- Honda 4RT 260 Montesa Cota Repsol Race Replica 2015
- Honda 4RT 260 Montesa Cota 2016
- Honda 4RT 260 Montesa Cota Repsol Race Replica 2016
- Honda 4RT 260 Montesa Cota 2017
- Honda 4RT 260 Montesa Cota Repsol Race Replica 2017
- Honda 4RT 260 Montesa Cota 2018
- Honda 4RT 260 Montesa Cota Repsol Race Replica 2018
- Honda 4RT 260 Montesa Cota 2019
- Honda 4RT 260 Montesa Cota Repsol Race Replica 2019
- Honda 4RT 260 Montesa Cota 2020
- Honda 4RT 260 Montesa Cota Repsol Race Replica 2020
- Honda 4RT 250 Montesa Cota 2012
other_motorcycle_models
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda 4RT 315
- Honda 4RT 301 Montesa Cota
- Honda 4RT 300 Montesa Cota
- Honda Cota 260 Montesa Road Legal ED
- Honda Cota 301
- Honda 4RT 300
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
- Honda SL 90
- Honda NB 50
- Honda SL 70
- Honda SCV 100
- Honda NHX 110