Części układu paliwowego motocykla
Honda CB 400 A Twin Automatic 1979
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
70,06 zł
Króciec gaźnika Honda - 318883
21,76 zł
22,90 zł
Najniższa cena: 22,90 zł
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Honda CB CBX CM CX GL - FBG-102-1
other_motorcycle_models
- Honda CB 300
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda CB 150
- Honda CB 350
- Honda CB 200
- Honda CB 160
- Honda CB 360
- Honda CB 1300
- Honda CB 175
- Honda CB 900
- Honda CB 1100
- Honda CB 750
- Honda CB 400
- Honda CB 500
- Honda CB 550
- Honda CB 250
- Honda CB 650
- Honda CB 1000
- Honda CB 300 Neo Sports Cafe
- Honda CB 700
- Honda CB 1000 Neo Sports Cafe
- Honda CB 125 Neo Sports Cafe
- Honda CB 1300 X4
- Honda CB 50
- Honda CB 750 Bol Dor
- Honda CB 500 Twin
- Honda CB 750 Hondamatic
- Honda CB 400 Four
- Honda CB 750 Supersport
- Honda CB 900 Bol dor
- Honda CB 900 Hornet
- Honda CB 750 Four
- Honda CB 750 Seven Fifty
- Honda CB 750 Custom
- Honda CB 500 Sport
- Honda CB 600 Hornet
- Honda CB 500 Four
- Honda CB 400 Euro
- Honda CB 400 Twin Automatic
- Honda CB 1300 Super Four
- Honda CB 125 Twin
- Honda CB 1100 X-11
- Honda CB 1100 Bol dor
- Honda CB 1000 Fireblade SP
- Honda CB 1000 Fireblade
- Honda CB 1100 Gussrad
- Honda CB 1000 Neo Sports Cafe +
- Honda CB 1300 Super Bol dor
- Honda CB 100