check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Honda CB 750 K 1980

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 27
Zaworek iglicowy Keihin typ 3 - K3 -5%

26,88 zł

28,29 zł

Najniższa cena: 28,29 zł

Zaworek iglicowy Keihin typ 3 - K3

stars    (1)
Komplet naprawczy zaworu air-cut Tourmax - ACV-101 -5%

46,96 zł

49,43 zł

Najniższa cena: 49,43 zł

Komplet naprawczy zaworu air-cut Tourmax - ACV-101

stars    (1)
Zawór iglicowy gaźnika Keihin typ 3 Honda - 460040
Zatyczka gaźnika (1 szt.) Tourmax - CPP-102 -5%

6,08 zł

6,40 zł

Najniższa cena: 6,40 zł

Zatyczka gaźnika (1 szt.) Tourmax - CPP-102

Króciec gaźnika Honda - 336752
Króciec gaźnika Honda - 336753
Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-H2F -5%

81,06 zł

85,33 zł

Najniższa cena: 85,33 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-H2F

Zestaw naprawczy zaworu Air-Cut - 460121
Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHH-1 -5%

239,09 zł

251,67 zł

Najniższa cena: 251,67 zł

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHH-1

Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Zawór membranowy pompy paliwa Tourmax - CDV-103 -5%

55,96 zł

58,90 zł

Najniższa cena: 58,90 zł

Zawór membranowy pompy paliwa Tourmax - CDV-103

Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Kranik paliwa Produkt OEM

799,84 zł

dostawa 0 zł

Kranik paliwa Produkt OEM

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax -5%

229,24 zł

241,30 zł

Najniższa cena: 241,30 zł

Niedostępny

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-129 -5%

88,66 zł

93,33 zł

Najniższa cena: 93,33 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-129

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHK-16 -5%

285,67 zł

300,70 zł

Najniższa cena: 300,70 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHK-16

Zestaw naprawczy gaźnika Keyster

155,58 zł

Niedostępny

Zestaw naprawczy gaźnika Keyster