check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Honda CBR 1100 Super Blackbird

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Honda CBR 1100 Super Blackbird nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Honda CBR 1100 Super Blackbird straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 25
Zaworek iglicowy Tourmax  - K6 -5%

32,06 zł

33,75 zł

Najniższa cena: 33,75 zł

Zaworek iglicowy Tourmax - K6

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-106 -5%

63,80 zł

67,16 zł

Najniższa cena: 67,16 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-106

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-H53 -5%

90,83 zł

95,61 zł

Najniższa cena: 95,61 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-H53

Filtr paliwa produkt OEM

509,22 zł

dostawa 0 zł

Filtr paliwa produkt OEM

Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Pompa paliwa kompletna All Balls - 47-2018
Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Zestaw naprawczy gaźnika All Balls  - 26-1689
Zestaw naprawczy gaźnika Honda CBR 1100 XX - 26-1689
Podzespół pompy paliwa w zbiorniku KL Supply - 18-5925
Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Honda CB CBF CBR VFR XL GL - FBG-106-1 -5%

17,01 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Honda CB CBF CBR VFR XL GL - FBG-106-1

Pompa paliwa Tourmax - IFP-900 -5%

495,64 zł

521,73 zł

Najniższa cena: 521,73 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Pompa paliwa Tourmax - IFP-900

Zawór membranowy Tourmax - CRV-102 -5%

58,89 zł

61,99 zł

Najniższa cena: 61,99 zł

Niedostępny

Zawór membranowy Tourmax - CRV-102

Flitr paliwa produkt OEM

274,99 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Flitr paliwa produkt OEM