check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Honda CRF 50

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Honda CRF 50 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Honda CRF 50 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 32
Zaworek iglicowy Tourmax  - K7 -5%

23,75 zł

25,00 zł

Najniższa cena: 25,00 zł

Zaworek iglicowy Tourmax - K7

stars    (1)
Gaźnik Honda CRF 50 Pitbike
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-151 -5%

110,62 zł

116,44 zł

Najniższa cena: 116,44 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-151

Kranik paliwa z zestawem montażowym Fuel Star - FS101-0100
Kranik paliwa Produkt OEM

335,75 zł

dostawa 0 zł

Kranik paliwa Produkt OEM

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-H66 -5%

56,23 zł

59,19 zł

Najniższa cena: 59,19 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-H66

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-DH29 -5%

108,13 zł

113,82 zł

Najniższa cena: 113,82 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-DH29

Zestaw naprawczy gaźnika Shindy - 03-715

278,25 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Zestaw naprawczy gaźnika Shindy - 03-715

Przepustnica Produkt OEM

185,99 zł

Niedostępny

Przepustnica Produkt OEM

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Honda CRF 50

  • Honda CRF 50 F 2012
  • Honda CRF 50 F 2005
  • Honda CRF 50 F 2006
  • Honda CRF 50 F 2007
  • Honda CRF 50 F 2010
  • Honda CRF 50 F 2011
  • Honda CRF 50 F 2009
  • Honda CRF 50 F 2008
  • Honda CRF 50 F 2013
  • Honda CRF 50 2004
  • Honda CRF 50 2014
  • Honda CRF 50 2017
  • Honda CRF 50 F 2015
  • Honda CRF 50 F 2016
  • Honda CRF 50 F 2018
  • Honda CRF 50 F 2019
  • Honda CRF 50 F 2020
  • Honda CRF 50 F 2017
  • Honda CRF 50 F 2022
  • Honda CRF 50 F 2021
  • Honda CRF 50 F 2014
  • Honda CRF 50 F 2004
  • Honda CRF 50 F 2023

other_motorcycle_models