check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Honda ST 1100 A Pan European ABS 1992

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 26
Komplet naprawczy zaworu air-cut Tourmax - ACV-110 -5%

44,32 zł

46,65 zł

Najniższa cena: 46,65 zł

Komplet naprawczy zaworu air-cut Tourmax - ACV-110

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-110 -5%

28,41 zł

29,90 zł

Najniższa cena: 29,90 zł

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-110

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-H51 -5%

69,26 zł

72,90 zł

Najniższa cena: 72,90 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-H51

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-132 -5%

161,78 zł

170,29 zł

Najniższa cena: 170,29 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-132

Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Zestaw naprawczy gaźnika All Balls  - 26-1670
Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Króciec gaźnika Honda komplet - 318773
Zestaw naprawczy zaworu Air Cut All Balls - 46-4028
Zestaw naprawczy gaźnika Honda ST 1100 - 26-1670
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Honda ST 1100 - FBG-132-1 -5%

28,41 zł

29,90 zł

Najniższa cena: 29,90 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Honda ST 1100 - FBG-132-1

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-43 -5%

104,41 zł

109,90 zł

Najniższa cena: 109,90 zł

Niedostępny

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-43

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt) Tourmax - CHH-11 -5%

102,13 zł

107,50 zł

Najniższa cena: 107,50 zł

Niedostępny

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt) Tourmax - CHH-11

Zestaw naprawczy zaworu air-cut - 46-4028

370,34 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Zestaw naprawczy zaworu air-cut - 46-4028

Kranik paliwa Produkt OEM

1 070,26 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Kranik paliwa Produkt OEM

Przepustnica z membraną Produkt OEM

997,58 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Przepustnica z membraną Produkt OEM

Filtr paliwa 11 mm produkt OEM

117,99 zł

Niedostępny

Filtr paliwa 11 mm produkt OEM