check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Honda VFR 750 F 1995

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 25
Zaworek iglicowy Keihin typ 3 - K3 -5%

26,88 zł

28,29 zł

Najniższa cena: 28,29 zł

Zaworek iglicowy Keihin typ 3 - K3

stars    (1)
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-106 -5%

63,80 zł

67,16 zł

Najniższa cena: 67,16 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-106

Zestaw naprawczy pompy paliwowej - FPS-900 -5%

73,06 zł

76,90 zł

Najniższa cena: 76,90 zł

Zestaw naprawczy pompy paliwowej - FPS-900

stars    (2)
Zawór iglicowy gaźnika Keihin typ 3 Honda - 460040
Przekaźnik pompy paliwa Tourmax odcinający - FCR-101 -5%

84,55 zł

89,00 zł

Najniższa cena: 89,00 zł

Przekaźnik pompy paliwa Tourmax odcinający - FCR-101

Pompa paliwa Tourmax - FPP-904 -5%

471,14 zł

495,94 zł

Najniższa cena: 495,94 zł

dostawa 0 zł

Pompa paliwa Tourmax - FPP-904

stars    (1)
Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-H18 -5%

70,94 zł

74,67 zł

Najniższa cena: 74,67 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-H18

Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Zestaw naprawczy gaźnika All Balls  - 26-10139
Pompa paliwa KL Supply - 18-5529

1 027,58 zł

dostawa 0 zł

Pompa paliwa KL Supply - 18-5529

Zestaw naprawczy gaźnika Keyster kompletny - KH-1394
Przepustnica z membraną Produkt OEM

1 949,16 zł

dostawa 0 zł

Przepustnica z membraną Produkt OEM

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Honda CB CBF CBR VFR XL GL - FBG-106-1 -5%

17,01 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Honda CB CBF CBR VFR XL GL - FBG-106-1

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt) Tourmax - CHH-12 -5%

194,66 zł

204,90 zł

Najniższa cena: 204,90 zł

Niedostępny

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt) Tourmax - CHH-12

Filtr paliwa 11 mm produkt OEM

117,99 zł

Niedostępny

Filtr paliwa 11 mm produkt OEM