check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Honda VTR 1000 F Fire Storm 2001

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 20
Zaworek iglicowy Tourmax  - K6 -5%

32,06 zł

33,75 zł

Najniższa cena: 33,75 zł

Zaworek iglicowy Tourmax - K6

Zestaw naprawczy gaźnika Keyster
Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Komplet króćców ssących gaźnika (2 szt.) Tourmax - CHH-26 -5%

127,31 zł

134,01 zł

Najniższa cena: 134,01 zł

Komplet króćców ssących gaźnika (2 szt.) Tourmax - CHH-26

stars    (1)
Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Zestaw naprawczy kranika Tourmax Honda VTR 1000 Fire Storm 97-04 SC 36 - FCK-42R -5%

118,66 zł

124,90 zł

Najniższa cena: 124,90 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax Honda VTR 1000 Fire Storm 97-04 SC 36 - FCK-42R

Zestaw naprawczy automatu ssania All Balls  - 46-1054
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-131 -5%

137,33 zł

144,56 zł

Najniższa cena: 144,56 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-131

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-H54 -5%

93,96 zł

98,90 zł

Najniższa cena: 98,90 zł

Niedostępny

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-H54

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

651,67 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

Zestaw naprawczy kranika Tourmax Honda VTR 1000 Fire Storm 97-04 SC 36 - FCK-42 -5%

117,80 zł

124,00 zł

Najniższa cena: 124,00 zł

Niedostępny

Zestaw naprawczy kranika Tourmax Honda VTR 1000 Fire Storm 97-04 SC 36 - FCK-42

Zestaw naprawczy gaźnika All Balls  - 26-1615

297,50 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Zestaw naprawczy gaźnika All Balls - 26-1615

Kranik paliwa Produkt OEM

1 815,22 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Kranik paliwa Produkt OEM

Przepustnica z membraną Produkt OEM

1 188,99 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Przepustnica z membraną Produkt OEM

Przepustnica z membraną Produkt OEM

1 326,96 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Przepustnica z membraną Produkt OEM