check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Honda VTX 1300 2005

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 25
Zaworek iglicowy Tourmax  - K6 -5%

32,06 zł

33,75 zł

Najniższa cena: 33,75 zł

Zaworek iglicowy Tourmax - K6

Zestaw naprawczy pompy paliwowej - FPS-900 -5%

73,06 zł

76,90 zł

Najniższa cena: 76,90 zł

Zestaw naprawczy pompy paliwowej - FPS-900

stars    (2)
Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-125 -5%

69,83 zł

73,50 zł

Najniższa cena: 73,50 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-125

Komplet naprawczy zaworu air-cut Tourmax - ACV-111 -5%

41,33 zł

43,50 zł

Najniższa cena: 43,50 zł

Komplet naprawczy zaworu air-cut Tourmax - ACV-111

Zestaw naprawczy zaworu air-cut - 46-4022
Zawór membranowy Tourmax - CRV-105 -5%

56,04 zł

58,99 zł

Najniższa cena: 58,99 zł

Niedostępny

Zawór membranowy Tourmax - CRV-105

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Honda VT 750 VTX 1300 TRX 300 400 - FBG-125-1 -5%

18,91 zł

19,90 zł

Najniższa cena: 19,90 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Honda VT 750 VTX 1300 TRX 300 400 - FBG-125-1

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

651,67 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

Zestaw dysz gaźnika Baron - BA-2461-00

482,30 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Zestaw dysz gaźnika Baron - BA-2461-00

Kranik paliwa Produkt OEM

2 024,64 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Kranik paliwa Produkt OEM

Przepustnica z membraną Produkt OEM

1 402,80 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Przepustnica z membraną Produkt OEM