check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Honda VTX 1800

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Honda VTX 1800 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Honda VTX 1800 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 4
Pompa paliwa kompletna All Balls - 47-2018
Filtr paliwa produkt OEM

609,06 zł

dostawa 0 zł

Filtr paliwa produkt OEM

Zawór membranowy Tourmax - CRV-105 -5%

56,04 zł

58,99 zł

Najniższa cena: 58,99 zł

Niedostępny

Zawór membranowy Tourmax - CRV-105

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Honda VTX 1800

  • Honda VTX 1800 C 2002
  • Honda VTX 1800 C1 2006
  • Honda VTX 1800 C 2001
  • Honda VTX 1800 C 2003
  • Honda VTX 1800 C 2004
  • Honda VTX 1800 C1 2005
  • Honda VTX 1800 C1 2007
  • Honda VTX 1800 S 2002
  • Honda VTX 1800 S 2003
  • Honda VTX 1800 S 2004
  • Honda VTX 1800 S 2005
  • Honda VTX 1800 S 2006
  • Honda VTX 1800 R 2007
  • Honda VTX 1800 R 2006
  • Honda VTX 1800 R 2005
  • Honda VTX 1800 R 2004
  • Honda VTX 1800 R 2003
  • Honda VTX 1800 R 2002
  • Honda VTX 1800 T 2008
  • Honda VTX 1800 T 2007
  • Honda VTX 1800 N 2008
  • Honda VTX 1800 N 2007
  • Honda VTX 1800 N 2006
  • Honda VTX 1800 N 2005
  • Honda VTX 1800 N 2004
  • Honda VTX 1800 F 2008
  • Honda VTX 1800 F 2007
  • Honda VTX 1800 F 2006
  • Honda VTX 1800 F 2005

other_motorcycle_models