check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Husqvarna SM 610

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Husqvarna SM 610 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Husqvarna SM 610 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 12
Zaworek iglicowy Tourmax - K5 -5%

30,98 zł

32,61 zł

Najniższa cena: 32,61 zł

Zaworek iglicowy Tourmax - K5

stars    (1)
Zaworek iglicowy z gniazdem Dellorto
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-903 -5%

89,65 zł

94,37 zł

Najniższa cena: 94,37 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-903

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. CRF KXF RMZ YZF KTM - FBG-903-1 -5%

23,66 zł

24,90 zł

Najniższa cena: 24,90 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. CRF KXF RMZ YZF KTM - FBG-903-1

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Husqvarna SM 610

  • Husqvarna SM 610 S Dual 2006
  • Husqvarna SM 610 S i.e. Dual 2007
  • Husqvarna SM 610 i.e. 2008
  • Husqvarna SM 610 i.e. 2009
  • Husqvarna SM 610 i.e. 2010
  • Husqvarna SM 610 E E-Start 1999
  • Husqvarna SM 610 S E-Start 2004
  • Husqvarna SM 610 E-Start 2006
  • Husqvarna SM 610 S E-Start 2001
  • Husqvarna SM 610 S E-Start 2002
  • Husqvarna SM 610 E-Start 2005
  • Husqvarna SM 610 E E-Start 1998
  • Husqvarna SM 610 R 2000
  • Husqvarna SM 610 S E-Start 2000
  • Husqvarna SM 610 S E-Start 2003
  • Husqvarna SM 610 2007
  • Husqvarna SM 610 R 2001
  • Husqvarna SM 610 S 1999
  • Husqvarna SM 610 S 2005
  • Husqvarna SM 610 2008
  • Husqvarna SM 610 2006
  • Husqvarna SM 610 2005
  • Husqvarna SM 610 2009

other_motorcycle_models