Części układu paliwowego motocykla
Hyosung MS3 250
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Hyosung MS3 250
- Hyosung MS3 250 i. 2008
- Hyosung MS3 250 i. 2009
- Hyosung MS3 250 i. 2010
- Hyosung MS3 250 2016
- Hyosung MS3 250 2015
- Hyosung MS3 250 2014
- Hyosung MS3 250 2013
- Hyosung MS3 250 2012
- Hyosung MS3 250 2011
- Hyosung MS3 250 2010
- Hyosung MS3 250 2008
other_motorcycle_models
- Hyosung MS3 125
- Hyosung GD 250
- Hyosung Rush 50
- Hyosung ST7 700
- Hyosung TE 50
- Hyosung TE 100
- Hyosung TE 90
- Hyosung XRX 125
- Hyosung TE 450
- Hyosung SB 50
- Hyosung GV 650
- Hyosung GV 300
- Hyosung GV 250
- Hyosung GV 125
- Hyosung GT 650
- Hyosung GT 250
- Hyosung GT 125
- Hyosung SF 50
- Hyosung V2 125
- Hyosung RX 125
- Hyosung KR 110
- Hyosung GA 125
- Hyosung FX 110
- Hyosung MS1 125
- Hyosung EZ 100
- Hyosung TE 400
- Hyosung Boomer 125
- Hyosung SD 50
- Hyosung Cab 100
- Hyosung RT 125
- Hyosung TE 650
- Hyosung RX 450
- Hyosung ST7 750
- Hyosung GD 125
- Hyosung GTR 125
- Hyosung XRX 400
- Hyosung GPS 125
- Hyosung GS 125
- Hyosung Grand Prix 125
- Hyosung GF 125
- Hyosung Cab 50
- Hyosung ST 700
- Hyosung Quad 450
- Hyosung GT 600
- Hyosung Supercab 100
- Hyosung RTV 125
- Hyosung NewTee Up 25