Części układu paliwowego motocykla
Indian Chieftain 1811 Limited Redesign ABS 2020
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
other_motorcycle_models
- Indian Chieftain 1890
- Indian Chieftain 1800
- Indian Chieftain 1811
- Indian Scout Sixty Nine 1133
- Indian Scout Sixty 1000
- Indian FTR 1200
- Indian Chief 1890
- Indian Chief 1800
- Indian Challenger 1768
- Indian Super Chief 1890
- Indian Super Chief 1800
- Indian Pursuit 1768
- Indian Springfield 1890
- Indian Springfield 1800
- Indian Roadmaster 1800
- Indian Roadmaster 1890
- Indian Scout 1130
- Indian Scout 1000
- Cagiva Indiana 750
- Ducati Indiana 350
- Ducati Indiana 600
- Ducati Indiana 650
- Ducati Indiana 750
- Benzer Indiana 50