check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Kawasaki KVF 650 D 4x4 Brute Force 2009

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 29
Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1 -5%

24,06 zł

25,33 zł

Najniższa cena: 25,33 zł

Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1

stars    (4)
Komplet naprawczy zaworu air-cut Tourmax - ACV-406 -5%

56,63 zł

59,61 zł

Najniższa cena: 59,61 zł

Komplet naprawczy zaworu air-cut Tourmax - ACV-406

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K14 -5%

47,41 zł

49,90 zł

Najniższa cena: 49,90 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K14

Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Zestaw naprawczy gaźnika Moose Racing  - 26-1219
Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Kawasaki ZX-9R KVF650 Prairie - FBG-409-1 -5%
Zestaw dysz gaźnika Dynojet Kawasaki KVF 650 - Q219
Przepustnica z membraną Produkt OEM

971,31 zł

dostawa 0 zł

Przepustnica z membraną Produkt OEM

Zestaw naprawczy gaźnika All Balls  - 26-1220
Zestaw naprawczy gaźnika All Balls  - 26-1219
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-409 -5%

87,29 zł

91,88 zł

Najniższa cena: 91,88 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-409

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

651,67 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

Zestaw naprawczy gaźnika Shindy - 03-113

367,12 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Zestaw naprawczy gaźnika Shindy - 03-113

Kranik paliwa Produkt OEM

761,44 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Kranik paliwa Produkt OEM