check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Kawasaki KX 250 F 4T 2008

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 52
Zaworek iglicowy Tourmax - K5 -5%

30,98 zł

32,61 zł

Najniższa cena: 32,61 zł

Zaworek iglicowy Tourmax - K5

stars    (1)
Uszczelki komory pływakowej 1 szt - FBG-302-1 -5%

22,71 zł

23,90 zł

Najniższa cena: 23,90 zł

Uszczelki komory pływakowej 1 szt - FBG-302-1

Komplet o-ringów do gaźnika Tourmax - MBO-450 -5%

68,74 zł

72,36 zł

Najniższa cena: 72,36 zł

Komplet o-ringów do gaźnika Tourmax - MBO-450

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-903 -5%

89,65 zł

94,37 zł

Najniższa cena: 94,37 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-903

Zestaw naprawczy pompki przyśpieszacza gaźnika Tourmax  - ACK-903 -5%

83,00 zł

87,37 zł

Najniższa cena: 87,37 zł

Zestaw naprawczy pompki przyśpieszacza gaźnika Tourmax - ACK-903

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-450 -5%

87,29 zł

91,88 zł

Najniższa cena: 91,88 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-450

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. CRF KXF RMZ YZF KTM - FBG-904-1 -5%

17,48 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. CRF KXF RMZ YZF KTM - FBG-904-1

Korek zbiornika paliwa Moose Racing Kawasaki - T03-2116GN
Pływak gaźnika Produkt OEM

259,03 zł

dostawa 0 zł

Pływak gaźnika Produkt OEM

Podwójna dysza Athena do gaźnika Keihin FCR/MX - P400000180002 -10%

670,64 zł

745,16 zł

Najniższa cena: 745,16 zł

dostawa 0 zł

Podwójna dysza Athena do gaźnika Keihin FCR/MX - P400000180002

Ekonomiczny zestaw naprawczy gaźnika KL Supply - 18-7970
Pokrywa pompki przyspieszacza paliwa Boyesen Quickstart - APC-3QS
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-904 -5%

47,41 zł

49,90 zł

Najniższa cena: 49,90 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-904

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. CRF KXF RMZ YZF KTM - FBG-903-1 -5%

23,66 zł

24,90 zł

Najniższa cena: 24,90 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. CRF KXF RMZ YZF KTM - FBG-903-1

Łopatka powietrzna gaźnika Boyesen - PW-39

717,00 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Łopatka powietrzna gaźnika Boyesen - PW-39

Przepustnica Produkt OEM

1 624,61 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Przepustnica Produkt OEM