check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Kawasaki Z 1000 A 1978

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 21
Zaworek iglicowy Mikuni typ 1 - M1 -5%

17,01 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Zaworek iglicowy Mikuni typ 1 - M1

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-901 -5%

34,64 zł

36,46 zł

Najniższa cena: 36,46 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-901

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K1 -5%

49,27 zł

51,86 zł

Najniższa cena: 51,86 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K1

Uszczelka kranika Produkt OEM
Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Uszczelka kranika Produkt OEM
Gaźniki Mikuni RS Series RS38 42 mm - RS38-D19-K
Gaźniki Mikuni RS Series RS36 42 mm - RS36-D3-K
Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-EK16 -5%

83,31 zł

87,69 zł

Najniższa cena: 87,69 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-EK16

Gumowa zatyczka do wlotu gaźnika

16,86 zł

Niedostępny

Gumowa zatyczka do wlotu gaźnika

stars    (1)
Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHK-1 -5%

224,96 zł

236,80 zł

Najniższa cena: 236,80 zł

Niedostępny

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHK-1

stars    (1)
Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHK-16 -5%

285,67 zł

300,70 zł

Najniższa cena: 300,70 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHK-16

Zestaw naprawczy gaźnika -5%

47,87 zł

50,39 zł

Najniższa cena: 50,39 zł

Niedostępny

Zestaw naprawczy gaźnika