check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Kawasaki Z 550 H GP 1982

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 23
Zestaw naprawczy kranika paliwa Kawasaki - 228956
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-4 -5%

65,46 zł

68,90 zł

Najniższa cena: 68,90 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-4

stars    (1)
Pływak gaźnika Tourmax - FLP-K2 -5%

93,82 zł

98,76 zł

Najniższa cena: 98,76 zł

Pływak gaźnika Tourmax - FLP-K2

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-412 -5%

29,04 zł

30,57 zł

Najniższa cena: 30,57 zł

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-412

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax -5%

39,71 zł

41,80 zł

Najniższa cena: 41,80 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax

Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-405 -5%

79,48 zł

83,66 zł

Najniższa cena: 83,66 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-405

Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Uszczelka kranika Produkt OEM
Kranik paliwa Produkt OEM

675,59 zł

dostawa 0 zł

Kranik paliwa Produkt OEM

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax -5%

151,03 zł

158,98 zł

Najniższa cena: 158,98 zł

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K6 -5%

60,72 zł

63,92 zł

Najniższa cena: 63,92 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K6

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium