check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Kawasaki Z 750 GP Uni Trak 1983

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 19
Zaworek iglicowy Mikuni typ 2 - M2 -5%

17,01 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Zaworek iglicowy Mikuni typ 2 - M2

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-902 -5%

27,46 zł

28,90 zł

Najniższa cena: 28,90 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-902

stars    (1)
Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-217 -5%

27,08 zł

28,50 zł

Najniższa cena: 28,50 zł

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-217

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-2 -5%

78,09 zł

82,20 zł

Najniższa cena: 82,20 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-2

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K3F -5%

54,26 zł

57,12 zł

Najniższa cena: 57,12 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K3F

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax -5%

42,74 zł

44,99 zł

Najniższa cena: 44,99 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax

Uszczelka kranika Produkt OEM
Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Kawasaki Suzuki - FBG-902-1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Kawasaki Suzuki - FBG-902-1

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax -5%

153,05 zł

161,11 zł

Najniższa cena: 161,11 zł

Niedostępny

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHK-16 -5%

285,67 zł

300,70 zł

Najniższa cena: 300,70 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHK-16

Pływak gaźnika Tourmax - FLP-K4 -5%

94,36 zł

99,33 zł

Najniższa cena: 99,33 zł

Niedostępny

Pływak gaźnika Tourmax - FLP-K4