check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Kawasaki ZRX 1200 C 2001

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 24
Zaworek iglicowy Tourmax - K5 -5%

30,98 zł

32,61 zł

Najniższa cena: 32,61 zł

Zaworek iglicowy Tourmax - K5

stars    (1)
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-44 -5%

137,75 zł

145,00 zł

Najniższa cena: 145,00 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-44

Uszczelka kranika Produkt OEM
Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Uszczelka kranika Produkt OEM
Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Pływak gaźnika Produkt OEM

252,62 zł

dostawa 0 zł

Pływak gaźnika Produkt OEM

Kranik paliwa Produkt OEM

622,42 zł

dostawa 0 zł

Kranik paliwa Produkt OEM

Komplet naprawczy zaworu air-cut Tourmax - ACV-404 -5%

50,72 zł

53,39 zł

Najniższa cena: 53,39 zł

Komplet naprawczy zaworu air-cut Tourmax - ACV-404

Gumowa zatyczka do wlotu gaźnika

16,86 zł

Niedostępny

Gumowa zatyczka do wlotu gaźnika

stars    (1)
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-410 -5%

75,99 zł

79,99 zł

Najniższa cena: 79,99 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-410

stars    (1)
Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Kranik paliwa Kawasaki - 459038

114,30 zł

Niedostępny

Kranik paliwa Kawasaki - 459038

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Kawasaki Suzuki Triumph VITON - FBG-410-1 -5%

20,81 zł

21,90 zł

Najniższa cena: 21,90 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Kawasaki Suzuki Triumph VITON - FBG-410-1

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHK-16 -5%

285,67 zł

300,70 zł

Najniższa cena: 300,70 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHK-16

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K18 -5%

55,96 zł

58,90 zł

Najniższa cena: 58,90 zł

Niedostępny

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K18

Przepustnica z membraną Produkt OEM

759,99 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Przepustnica z membraną Produkt OEM