check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Kawasaki ZZR 600 D 1991

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 26
Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1 -5%

24,06 zł

25,33 zł

Najniższa cena: 25,33 zł

Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1

stars    (4)
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-402 -5%

39,81 zł

41,90 zł

Najniższa cena: 41,90 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-402

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Kawasaki ZZR 600 1100 Yamaha YZF 600R - FBG-402-1 -5%
Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K9 -5%

54,11 zł

56,96 zł

Najniższa cena: 56,96 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K9

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K11 -5%

37,91 zł

39,90 zł

Najniższa cena: 39,90 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K11

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-20 -5%

81,55 zł

85,84 zł

Najniższa cena: 83,90 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-20

Uszczelka kranika Produkt OEM
Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K7F -5%

75,63 zł

79,61 zł

Najniższa cena: 79,61 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K7F

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-402V -5%

101,42 zł

106,76 zł

Najniższa cena: 106,76 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-402V

Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Uszczelka kranika Produkt OEM
Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Korek zbiornika paliwa Vicma Kawasaki ZZR ZRX GPZ  - VIC-M8021
Pływak gaźnika Produkt OEM

260,44 zł

dostawa 0 zł

Pływak gaźnika Produkt OEM

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax -5%

356,44 zł

375,20 zł

Najniższa cena: 375,20 zł

dostawa 0 zł

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax

Korek wlewu paliwa Kawasaki - 210-217

296,97 zł

dostawa 0 zł

Korek wlewu paliwa Kawasaki - 210-217

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax -5%

74,67 zł

78,60 zł

Najniższa cena: 78,60 zł

Niedostępny

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax

Króćce ssące gaźnika Tourmax Kawasaki ZZR 600 90-93 - CHK-12 -5%

211,76 zł

222,90 zł

Najniższa cena: 222,90 zł

Niedostępny

Króćce ssące gaźnika Tourmax Kawasaki ZZR 600 90-93 - CHK-12

Przepustnica z membraną Produkt OEM

877,15 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Przepustnica z membraną Produkt OEM